BC - live the dream

Long way to go

Kategori: Allmänt

Känner redan nu att det kommer bli en lååång vecka som kommer börja sjukt slitigt. Jobbar natt idag, dag imorn och då kommer man vara trött hela veckan. Jaja så länge man har ett jobb ska man vara glad! 

Jenny, har inte du arbetsintervju i veckan? oooooo lycka till brursan... 

Och helgen var ju, nja ingen helg egentligen... I dag har varit helt fel... Vaknade 15, alltså tre (3) trois, three. Då hade jag sovit i fjorton timmar och hade lätt kunnat sova ännu längre.. Kände som att jag låg i nån form av dvala.. Skulle kunna somna nu på jobbet också. svacka. Man behöver lite solljus nu känner jag.. OCh om man träna lite mer skulle nog det hjälpa till med piggheten också. Dålig på att träna på senaste. Eller hela vintersäsongen kanske om jag ska vara ärlig.. Eller man har ju joggat, eller hur Helle? =)

Ingen fruktleverans på söndagar på jobbet. Hur ska jag hålla sockernivån uppe? 4,5 timmar kvar.. sen hem och sova några timmar och upp igen. åå vilken martyr jag spelar. jag och mohammed. (teckning bifogas ej pga förklarliga skäl)

Vet ni hur man säger korridor på kinesiska? 



svar: long trong gong.


ahahahaa..



Och nu till veckans första gallupp: 

Hur många har gott kaffe på sin arbetsplats? Och om ni har en maskin som producerar gott kaffe, var kommer denna magiska maskin ifrån? 

ja men, gla måndag på er! 


/ johanna





Kommentarer

  • helenina säger:

    i mitt huvud ser det ändå ut som du har det mysigt på jobbet, sitter där i mörkret och grejer med en kopp äckelkaffe.. skulle göra vad som helst just nu för att bara jopbba och inte behöva ha plugg.. skit vad det inte går för mig just nu.. puss

    2008-03-03 | 12:56:27
  • jollahopp säger:

    nej man ska inte klaga.. vare sig man jobbar eller pluggar, gör man det ena vill man det andra osv

    2008-03-03 | 13:12:53

Kommentera inlägget här: