BC - live the dream

kärleksdagen!

Kategori: Allmänt

Vaknar, solen sticker mig i ögonen, kollar klockan som piggt pekar på 07.45. Har dock ingen ågren över att vakna så tidigt en lördag för jag gick och la mig 22.30 igår, på en fredag. Yepp. Jessi, det gillar du va din sjuka jävel?

Kikar nervöst ut i hallen, tänk om inte DN kommit i dag heller? Slöa jävlar, kvällspressen sover minsann aldrig. Inser lättat att tidningen har behagat infinna sig. Kokar lite te, gör frulle, två mackor med salami och te, yoggi samoa och start.. Knaprar i mig typ halva paketet innan mitt te ens har kokat upp, speciell påskblandning med honung. Da shit.

Glider tillbaka ner i sängen och slölyssnar på radio.. Nån lirare på SR som spårat ur och slängt ur grannens tvätt i tvättstugan och lagt in sen egen. Sen fick han sån ångest att han sprang upp och gömde sig i sin lya och vågade inte gå ner och hämta tvätten igen... AHAHHAHAA.... Som man tvättar får man ligga, som jag brukar säga.

På tal om ligga. Gled in till stan, det var ju så fint och soligt ute så det varju bäddat för promenad. Skuttade glatt över söders kullar och rullade in på plattan. Övervägde att köpa lite koks att bjuda på ikväll men sen kom jag på att vi är för fega för att knarka, så jag sket i det. Mötte upp päronen och höll på att få ett nervöst sammanbrott av den psykiska stressen det innebär att vara inne i stan med två medelålders personer. speciellt familjen wilkens, alla drag ska planeras in i detalj. avviker du från planen uppstår kaos. Det är bara att falla in i ledet...

Några lirare stog på plattan och delade ut kramar. jag plockade två, mamma tog nervöst en. Jag tänkte, vafan, man vet aldrig när man får lite free lövin nästa gång lixom. Dom var dock inte liggbara, gled vidare in på Åhlens. Försökte få mamma att köpa ett dyrt halsband till mig, hon gick nästan i fällan. Tyvärr har jag nog tappat stinget, klarade inte att ro det i hamn. Hon köpte ett halsband till min kusin istället.


OCH. ang ikväll, kom til 19, ät innan. sprit och vin finns, skarva med en öl eller två om du pallar. vi går till imperiet på söder, inget inträde, sen drar vi till nåt dansställe eller whatever, vet inte vart men ha inte gympaskor lixom.

kram från mig och carolaimage493



Kommentarer

  • Lillan säger:

    Vilka äventyr du tar did an..
    Blev väckt ungefär en kvart efter dig men har själv bara legat i soffan å degat as usuall...
    Rå fett me ikväll kommer bli hur sweet som helst...
    Rock on..

    2008-03-22 | 14:38:28
  • jessica säger:

    Tack för igår! Jag blev packad så jag är nöjd! Jag vill också ha kramar i stan! Hör av dig när det är dags nästa gång!!

    2008-03-23 | 16:47:23

Kommentera inlägget här: