BC - live the dream

Ingen mer tunnelbana!

Kategori: Allmänt

Jaha, nu är det slut på tunnelbaneåkandet för sisådär ett halvår. Eller i alla fall från Sandsborg. Om det funkar bra så är det ju skönt, men jag tvivlar...förstår ni hur mycket folk en tunnelbana kan ta i rusningstrafik på morgonen? Och den ska ersättas av typ 5 bussar??
Jag är skittrött nu för tiden, vill bara sova och kan inte hålla mig vaken, inte ens på dagarna. Vilket inte är så jävla bra eftersom jag har tenta om 3 dagar. Annars brukar ju jag tycka att det är ganska tråkigt att sova.
Idag ska jag handla mat vilket ska bli hur skönt som helst eftersom det är sjukt tomt i kylskåpet.
Kollade på So you think you can dance igår, är redan lite kär i Benke, annars brukar jag ju föredra David, men han har ju en dotter så det är ju inte lika kul.
Ni vet att det ska bli vår till helgen igen!!??
Ha en underbar dag! /Elin

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Jag e med dig.. kunde knappt öppna ögonen imorse...
    Endast 5 bussar.. det kommer ju inte räcka på långa vägar,, du får skaffa en vespa..å dra omkring på..

    2008-03-25 | 10:34:52
  • johanna säger:

    faan.. jag ville ju också se det där. hunktv på högsta nivå. men femman kanske bäddar för bakisrace till helgen?

    2008-03-25 | 12:17:18
  • ullis säger:

    Låter härligt med lite vår igen, håller tummarna för att det stämmer

    2008-03-25 | 12:57:06
    Bloggadress: http://enulrika.blogg.se

Kommentera inlägget här: