BC - live the dream

hipp hipp hora

Kategori: Allmänt

Det går rykten om att jag behöver hosta upp lite info om lördag.. Och eftersom att jag bitchade om Lisas bristfälliga info antar jag att jag måste gå mina fans till mötes. 

Jag vet faktiskt inte vad som händer på lördag. 

Men vi kan väl ses hemma hos mig. Jag överväger att bjuda på middag.. Återkommer på den punkten.. Kommer inte att köpa in en massa dunkar, det bjuds på en drink eller tre och sen får det va. Så ja, ni bör gå på bolaget. Eller ok, jag bjuder på middag. Vad vill ni ha? Är det lugnt om vi sitter på golvet? Är det ok om jag bjuder alla på pizza? 

Dålig planering här känner jag. Men det e bara för att jag inte har nå vibbar. Fast dom kommer ju med spriten
 (fredag kväll 01,30 "Eliiiiin, ska vi dra in till skraaaapan??? Kom igeeeeen!")

Alltså i punktform:
* Lördag ca 19 hos mig
* Middag bjuds det på om intresse finns
* Ett par drinkar bjuds det på
* Gå på bolaget
* Ta på dig nåt fint/sminka dig (du är sjukt blek)
* Vi går till "Vet inte" (nya heta stället) Jag skulle däremot tycka det vore lite kul att gå till East, har aldrig varit där. Eller kanske Ljungrens

Allt detta blåses av om LILLAN KAN FIXA SINGSTAR FRÅN DANIEL. HON SKULLE FRÅGA MEN HAR INTE HÖRT NÅGOT MER PÅ DEN PUNKTEN. LILLAN? 

ah eller jag vet inte... 

/ johanna


Kommentarer

  • johanna säger:

    avblåsning!

    2008-03-04 | 20:46:22
  • Anonym säger:

    ok, betyder det sing star alltså? men smma tid o plats lr?

    2008-03-05 | 12:52:21

Kommentera inlägget här: