BC - live the dream

Hej!

Kategori: Allmänt

Tillbaka till verkligheten som vi brukar säga....

Goa i korta drag:

Dag 1

Glider in i landet rätt sent. Tar en bärs i baren och konstaterar att Indien säkert är rätt ok!

Dag 2

Svintrötta! Fick för oss att ställa kl på 09 vilket visade sig vara helt sjukt rent ut sagt! Låg vid poolen vilket var ett misstag....Ingen färg, inte ens någon liten linje efter bikinin. Bestämde oss för att vi skulle trappa ner rejält på solskyddsfaktorn nästa dag! Tog några bärs på ballen och kolla kossor. Drog en taxi till stan blev påhoppade av 2 damer, ena var väl runt 33 år och den andra på typ7 kanske...Aja, kirrade några armband men dom har ruttnat nu, tror jag...

Dag 3

Åkte till stranden! Blev inhaffade på ett strandhak av ett jättegulligt gammalt svenskt par från Gävle.. Erkänn att gubben fan var helt ok, Elin!!!
Fick världens bästa service så det blev vårt ställe liksom ( Ni vet, ett sånt som man alltid får när man drar någonstans). Elin tvingade chefen att skicka en springpojke för att handla cigg till henne....Ganska lågt tycker jag!!

Den här dagen var min Bollywoodstarsuccé!! Jag var tydligen lik någon skådis, rååsnygg tar jag för givet att hon/han är iaf... Fast det låter rätt sjukt att jag är lik en indier...

På kvällen efter maten tog vi in en varsin irish coffee.... FY I HELVETE!!!! image486

Det var ju ingen vanlig liten en med tre lager... En jävla latte med whiskey... Fy, va äcklig!! Blev sjuk i magen på natten!!! Skitapa!!!

Dag 4

Lite halvrisig i kistan... Vi träffade ett svenskt par som satt o käkade frukost vid poolen på morgonen när vi kom... Jag lyckades informera alla gäster om att jag var risig i magen...De som kunde svenska iaf...Aja, vem bryr sig. Man är ju människa liksom!
Elin blev nöjd när vi kom till stranden och hon fick ligga i solen o steka..Jag ville också men snälla farbrorn sa att jag var röd på ryggen och då vågade jag inget annat än att lägga mig under parasollet.....Såg ut som en polkagris...som vanligt..
 På kvällen drog vi till nattmarknaden... Vi betalade säkert alldeles för mkt för några ringar som vi hittade...Jag köpte jättefina armband
image487

image488
Här sitter Elin med Chris, en irländare som vi träffade.. En snuskig jävel!! Men det gillar vi! Han skulle ta kort på mig o Ella med min (Lisas) kamera.. Då sa jag att han måste trycka longer and harder... Han ba: Det är vad alla säger till mig.. Och så var han en liten tallare också ....men det gjorde inget för han var på det klara med att han inte skulle få ligga...Till skillnad från några av indierna vi träffade....
image489

Ja, ni ser rätt! Hon målar mina naglar skitfult samt trycker på en massa pärlor... Hade det varit ett ämne i skolan hade hon garanterat fått underkänt!!! O jag vill inte ens berätta vad det kostade! Jag kan säga att jag var jävligt förbannad hela kvällen!! Men på något sätt kände jag mig lite närmare det indiska släktet...
image490
Jag bjuder på den!!



Kommentarer

  • JEN säger:

    ÅHHH HEJ!!! VÄLKOMNA HEM GUD VA KUL!!!

    2008-03-20 | 10:53:34
  • jolla säger:

    Tåchock! kan inte du göra en sån på mig? chockrosa och spygrönt, snygg kombo.

    2008-03-20 | 11:47:36
  • Lillan säger:

    Låter som ni haft d nice. jälla heta naglar...
    till å med jag kan ju gört bättre:)

    2008-03-20 | 13:58:22
  • Anonym säger:

    det är riktigt charmiga kort du har lagt upp, jag blir ju faktiskt sjukt bra på kort!

    2008-03-20 | 14:10:39
  • helenina säger:

    ska man bli orolig att ni låter en gubbirländare taffsa på er?? han ser lite småläskig ut ändå..
    låter som ni haft det kalas ju.. vill oxå åka

    2008-03-21 | 10:15:16
  • Hilda säger:

    haha jessi du är så underbar!!!!

    2008-03-24 | 23:37:40

Kommentera inlägget här: