BC - live the dream

Hej mina Änglar...

Kategori: Allmänt

Jaha,,, d här SUGER big time...

Behöver skaffa ett nytt jobb,, eftersom detta vägrar ge mig betalt för det jag gör...
Jag sitter å försöker komma på vad man skriver i en uppsägning... för detta kommer ske,, jag vägrar jobba kvar för denna skitsumma... Aldrig har jag känt mig så jävla... dålig...
Så någon som har ett jobb med okej betalt.. så e  jag första sökande...
Kanske ska dra ner å kryssningsjobba det var ju på tapeten för ett par månader/år sedan...Emmet e du på...

Jaha d här suger å vill verkligen INTE vara kvar här en sekund till..
Om ni funtar på å ringa gör´t  INTE vi hörs ikväll..

älskar er mina änglar;)

Lillan

Kommentarer

  • jen säger:

    men vännen---... va fan,.. han gick ej me på ditt förslag alltså? ok, fan va b, men dte blir bättre gumman... vet ej va ja ska säga ,,, ring om du vill!

    2008-03-25 | 11:57:54
  • johanna säger:

    fyfan vilka jävla idioter. så du har fått klara besked nu att det inte blir det du vill ha? vilja jävla sopor, du gör rätt i att dra. då kanske dom ångrar sig. jävla skitbransch.

    2008-03-25 | 12:14:49
  • ¨Lillan säger:

    Mmm jävla skitställe... tur att jag har er;)

    2008-03-25 | 12:18:35
  • helenina säger:

    puckon ju, de fattar inte vad de sumpar

    2008-03-25 | 18:17:43
  • jen säger:

    love u toooo!

    2008-03-27 | 08:45:35

Kommentera inlägget här: