BC - live the dream

Fortum är rövslickare...

Kategori: Allmänt

Asså när ska dom börja köra let´s dance för okända människor??! Jag är inte sen på den.. Gratis träning och att lära sig svänga på höfterna på det rätta sättet vore inte helt fel....

Nu drog elkillen! Han var här och bytte elskåp.. Satt precis på toa när han ringde på! Jag visste att det skulle hända!! Självklart skickar fortum en ung lirare.... Han var inte råhet men ändå trippade jag runt och försökte vara så tyst som möjlgt...

I går hade jag ingen bra dag... Kände mig irriterad och allmänt onödig och överflödig..... En av anledningarna till att jag tryckte i mig skit hela dagen på jobbet... Jävla äckel!!!

Nu ska jag göra mig snygg så att jag ser bra ut på jobbet...Tack Johanna! För övrigt så vill jag än en gång klaga över min dåliga ekonomi den här månaden...Men det är inte så långt kvar till nästa lön eller hur? Tips på billig, nyttig mat tack??
Puss Jessica!!
Välkommen vår!!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Billig mat.. tips.. ny mat hos en vän varje dag:)Det är ju bara gå laget runt så e d kirr sen...right...

    2008-03-28 | 09:51:12
  • johanna säger:

    go fortum it's your birthday

    2008-03-28 | 18:03:26
  • Lisa säger:

    Billig mat..-köp SoppMix som ligger bland grönsakerna, den innehåller morötter, selleri, palsternacka, och purjolök. ha i vatten, olivolja, kycklingbuljong salt och peppar...KLART!! Pris 18kr och det blir soppa för 5 måltider..GRYMT!!

    2008-03-28 | 18:40:07

Kommentera inlägget här: