BC - live the dream

But Hello..

Kategori: Allmänt

Jaha nu e d söndag igen å har en dov känsla av huvudvärk men d kunde varit mycket värre...

Hade sjukt kul igår tack bruds för en fin kväll,, men nåsta gång får vi göra riktiga pit.stops som inte gör att man tappar suget... lr ja för min del v d ju inte så.. jag fick ingen respons på hångel fronten å om jag inte minns fel så var d min huvudppgift igår... ATT FÅ HÅNGLA.. jävla desperata sate.. men va faan ,, ibland så blir d ju bara såå...

Stolt e jag iafskickade inte iväg ett ända fylle mess, till någon karl Yeah baby,, jo ett gick iväg men d var till "kusinen"
E nu helt totally as pank dyrt med drinkar... lr ja en vart d ju å sen taxi hem.. rackarns men löning om typ en vecka...

Ha en underbar Bakis -dag min FANTASTISKA  tjejer;)

Kram
Lillan

Kommentarer

  • jen säger:

    hångla hångla hångla..... herregud....

    2008-03-17 | 08:59:12
  • kakmonstret säger:

    jag vill ha paj

    2008-03-17 | 14:14:06
  • Lillan säger:

    Välkommen till mig har kvar för ett helt kompanie:)

    2008-03-17 | 16:24:03

Kommentera inlägget här: