BC - live the dream

AJ aj aj!

Kategori: Allmänt

Mina stackars muskler värker så...Jäkla Combat alltså! De sista fredagarna el måndaagarna är det likadant; träningsvärk. Varje fredag svär jag på att jag aldrig mer ska gå på de förbannat roliga träningen, men jag vet att det bara är tomma förbannelser. Nästa torsdag är jag likförbannat där igen och på fredag får jag sota för det... Hi hihi.
Träningsvärk i axlar, armar , rumpa och mage kommer som ett brev på posten när jag kört combat..ska inte klaga, för om man inte känner nåt i kroppen efter ett träningspass så har det ju heller inte gjort nån skillnad . Jag trodde faktiskt aldrig att yoga skulle vara en träningsform för mig, men där hade jag fel det var faktiskt ganska givande träning, ska ge det ett till försök nästa vecka.

De kommande timmarna kommer jag att ägna mig åt att äta, duscha, kolla på TV och bara slappa, ååå va sköönt!! Har även haft utedag i skolan idag, nåra kids från rinkeby kom och hälsa på oss, vi tog me dem till Rålis och hade idrott, rörelse med matematik i..-såå kul ;) Nej jag hatar matte och kommer alltid att göra d!!

Jag har förresten pratat med Mia och vaktmästaren i Bhskola om träningstider, det såg fullt ut men jag ska snacka med Lasse också. Imorgon ska jag och Cissi va innebandyfruar, så jag tänkte dokumentera lite så vi har material till matchstart och till träningsstart =) HEJA LÖKARNA!!!

/Rambo, nr7

Kommentarer

  • johanna säger:

    grymt bra att du har häng på banyn.. styr så kommer lökarna, du vet. fint med combat, själv tränar jag inte ihjäl mig... men det kommer till sommaren.

    2008-03-14 | 23:32:19
  • Lillan säger:

    Faan hade velat vara där med dig på combaten går.. den här omgången tar typ dö på mig...
    Hoppas att mna halsmandlar har anpassat sig till normal storlek nästa vecka....

    2008-03-15 | 00:07:18

Kommentera inlägget här: