BC - live the dream

Meeeees

Kategori: Jobb

Dagens blödigaste person måste ju vara jag... Jag känner mig som... Eh, Lillan! Nu vet jag ju inte om du gör sånt här hela dagarna, men jag kom iaf att tänka på dig.. Eller kanske Lisa.

Åååå är det ingen som ska gifta sig snart?




Jag har alltså lyssnat på schmörmusik hela dagen nonstop sedan jag vaknade. Sitter på jobbet och fixar till typ BSB. Ja, jag  erkänner.. Vilken mes. Och när jag lyssnar på BSB tänker jag ju på Helge, hur är det med honom nuförtiden egentligen? Hittade btw en massa bra meslåtar med Evanecense (eller hur fan dom nu stavar) igår, my immortal är ju inte på långa vägar den bästa självmordslåten dom har producerat.


Nu skulle jag vilja erkänna en sjuk grej som jag fick för mig förut som har att göra med karlars nackar och tunnelbanor. Mer kan jag tyvärr inte skriva här.




såsåså.... ha det så bra sålänge / Lollan


Kommentarer


Kommentera inlägget här: