BC - live the dream

FYFAN!!!

Kategori: Jobb

ja visste det,
 jag visste att jag o fyfan hade någon speciell kontakt, ,
ja menar hon e ju inte världens helaste, men hon kämpar på, i vått o torrt, ljusa o mörka dagar HELA TIDEN...
o ja e evigt tacksam henne.... VET NI VAD JAG UPPTÄCKTE::::::::

jag var inne o kollade lite info om min lilla pärla och vad ser jjag,,,,

Datumet hon för första gången var i trafik va     1991-10-07

ALLTSÅ PÅ MIN 8års dag..... FATTAR NI HUR STORT DETTA ÄR????

nu kommer jag aldrig att kunna göra mej av med henne......... shit!!! assså..... ja hoppas ni fattar va STORT Detta är!!!!!!

hoppas alla har en rolig regnig måndag.......

vad gör alla imorogn på dagen??????

puss il ljumsken och en kyss till dej så klart FYFAN:::: MIN UNDERBARA KÄRRA!!!!  ///JEN

Kommentarer

  • johanna säger:

    hahaha.. puss i ljumsken fyfan? är du ledig imorn eller som undrar vad som händer på dan? eller läste jag fel? jag ska hur som helst jobba!

    2008-07-07 | 16:16:04
  • helenina säger:

    jag jobbar men emma och hilda kanske har tid.. aah lisa oxå.. men imorrn hoppas jag på ett riktigt fett brudhäng! puss

    2008-07-07 | 16:53:20
  • Lärkan säger:

    Haha ha..grattis! el vad man nu ska säga ;)

    imorn jobbar jag till 13 sen ska jag luncha med sara..häng på om du vill!?

    2008-07-07 | 17:52:11
  • jen säger:

    jag ska ha alice från 11 till 22..... men vi hlrs under dagen

    2008-07-07 | 23:00:46
  • Anonym säger:

    2008-07-07 | 23:01:06
  • emmet säger:

    aldrig att du får göra dig av med fyfan!!

    å förlåt att jag väckte dig imorse. å kan ju inte göra något idag eftersom jag jobbar. syns ikväll?

    puss

    2008-07-08 | 15:19:18

Kommentera inlägget här: