BC - live the dream

En banger en banger en riktig jävla banger

Kategori: Jobb

Är precis vad jag håller på att bli... Jag visste att det skulle bli såhär.. Snackade ju med den där snubben här om dagen och gick med på att vi skule träffas nu på fredag.. Hallå fredag? Det luktar i princip date och det var även ordet han använde. Jag varnade honom då för att jag säkert skulle banga ur om han kallade det för date..Jag dejtar inte! Vad fan är dte för påhitt? Antingen tar man en krogråtta eller så hänger man en rulle eller vad fan som helst,men dejta??

Risk för bang alltså.. Det är precis vad jag håller på med nu.. Kommer på mig själv med att försöka hitta ursäker för att slippa fredag.. Ska jag...

1. Åka till Göteborg och se Bruce Springsteen (riskfaktor 3/5)
2. Släktmiddag (riskfaktor 1/5)
3. Sjuk (riskfaktor 2/5)


Med riskfaktor menar jag risken att han kan komma på att jag ljyyyyger... Samtliga alternativ är ju rätt safe om jag inte råkar gå in i snubben ute på krogen, då kan alternativ 1 och 3 bli svåra att mörka.

Hur som helst... Det bästa är att jag egentligen skulle tycka det vore rätt kul att träffa honom. Han var ju en riktigt tevligt snubbe och söt som fan om jag nu kommer ihåg rätt.. Å andra sidan var jag ju rätt packad så det kan vara i princip vem fan som helst som dyker upp...

Jaja vi får se! Ska jag ta min första date som 25åring eller snubbla på mållinjen?

/ Jork

Kommentarer

  • helena säger:

    kom igen för fan...vad är grejen?

    2008-07-03 | 10:37:00
  • jh säger:

    nu tar du och gör det!!

    2008-07-04 | 16:37:04
  • johanna säger:

    nu har jag riktig dödsångest

    2008-07-04 | 16:54:08
  • jh säger:

    jag tror på dig!!!

    Gör det för dracula!!

    2008-07-04 | 16:56:09
  • Lillan säger:

    Tro kanske att du faktiskt klarar detta styrke test....you go girl:)

    2008-07-04 | 19:24:30

Kommentera inlägget här: