BC - live the dream

Den ekonomiska

Kategori: Jobb

Haleo vad jag har ränt stålar sen lön... Du måste ju skämta med mig.. Men nej, inte den här gången heller.. Kul att man ser bra ut lixom. Nu får jag fan styra lite matlådor. Och det kommer ju hända.. Lillan, skulle inte du styra matlådor till Robin förut? vad var styckespriset för det där? Du kanske vill tjäna lite extra cash? Jag kan köpa 10 portioner spagge med pålägg för?? Kom med ett bud så prutar vi fram till nåt. Eller nåt.

Jorå satte.... Ikväll ska man ju på bajen-norrköping.. Känns bra när man tittar ute genom fönstret.. Det ÖöÖöÖöser ner... Då får man alltså förutom kvalitetsfotboll även en förkylning på köpet. Underbart.  Nämen seriöst.. Ser man ens ner till planen i det här vädret? Kanske borde ta ett par bira innan för att hålla värmen..

På tal om bira. Kul väder att powerwalka i.... Gick inte i morse, det gick verkligen inte att komma upp... Klockan ringde halv 7, dödade den direkt och sov till 8 istället... Gick iof till jobbet, men det är ju å andra sidan inte flera mil till Globen. Okok men imorn ska jag gå, annars blir det svårt att hålla 5 ggr i veckan den här veckan.. det är nog iof redan kört eftersom hilda är hemma till helgen vilket lär innebära lite utgång.. men herre, styr vädret.

Ta er i brasan så länge / Joyrsch

Kommentarer


Kommentera inlägget här: