BC - live the dream

yoooo..

Kategori: Allmänt

jag har panik.. klarar inte att vara här hemma i gråa sverige längre.. alla andra är ute och reser och har sig, shit asså, jag måste åka!!
jaha det är tydligen fredag idag, jag tycker det känns som tisdag.. aja huvudsaken är att det är lördag imorrn, eller hur!? vad ska vi göra, ut och partaja lite kanske? skulle vilja gå på nått riktigt maffigt..
fan jag var uppe med tuppen idag, orkar inte längre jag måste sova ut snart men imorrn ska jag jobba så då blir det tidigt som fan. jobbar alla i dag eller?? annars kan ni ju höra av er..

pussilusk, helenina

Kommentarer

  • helenina säger:

    föresten så älskar jag er så otroligt mycket!!

    2008-01-04 | 12:14:46
  • Lillan säger:

    Hej pinglan... älskar dig me...

    Jag ska dra snart i slutet av januari,, hoppas på sällskap d blir nog 2 veckor minst helst 3 men d har jag nog inte råd med....;) Men häng på i 2

    Kram

    2008-01-04 | 14:29:11
  • johanna säger:

    älskar sockertoppshelena ja me

    2008-01-04 | 14:53:20
  • helenina säger:

    men jag kommer inte kunna åka då ju.. ska ha min praktik till april

    2008-01-04 | 18:48:05
  • em säger:

    Älskar dig med! Jag e på å fly landet. det här med vinter är inte min grej, man pallar inte göra något å man vill bara sova. näe vore riktigt trevligt med värme å lite lyse, tack!
    Ps. d e så sjukt lyhört här, mina grannar bråkar någe helt sjukt. Ge mig en EGEN lya, NU!!!

    2008-01-04 | 23:36:56

Kommentera inlägget här: