BC - live the dream

Usch...

Kategori: Allmänt

vad jag är trött på att plugga. Sitter här framför ett tomt worddokument där tabben blinkar mot mig å skriker skriv nåt, skriv nåt.. tomt, kommer ingenting. Håller på å få psykbryt. D värsta är att jag vet typ hur jag ska göra men får av någon konstig anledning inte ned d på papper. D e väl bara å hoppas på att det lossnar snart.

Så, annars, vad händer?? Kul för dig Lillan att du köpt biljett, verkligen, jätteroligt. Joyo grattis till examen på fredag! Grymt stolt över dig, d kunde man ju inte tro när dom ville flytta dig till den där skolan för problembarn. Å nog för jag vet att din relation till studier har förändrats avsevärt sedan dess så tji fick dom.. Mer vad händer mer? Tror f.ö att min totala borttappade motivation beror på att jag har ställt in mig på att det snart är sommar. Jag vet att d e toklångt kvar, men d börjar pratas semester å vädret har snarare känts som tidigt vårväder än vinter (kanske inte just idag då d bara känns höst) så tror nog att det har med d å göra. 

Näe, nu måste jag sluta snacka skit å försöka lokalisera mina kunskaper om nedrustning politik, ska bara först....
puss på er mina fina små älsklingar!

Emmet 

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Men du pinglan,,,, vet e att d e tokigt svårt å hitta motivationen (tror mer att det har med en viss karlslok å göra ) å sen kanske lite med sommaren å göra...
    Men du lycka till ;)

    2008-01-16 | 13:10:56
  • helenina säger:

    kom igen kom igen.. heja heja heja.. you can do it, put your ass into it..

    2008-01-16 | 13:23:22
  • johanna säger:

    jag har precis ätit 600g fiskgratäng. sjukt mätt.

    2008-01-16 | 20:10:10

Kommentera inlägget här: