BC - live the dream

trött torsdag

Kategori: Allmänt

Ja, det är ju inte ofta man tar sig tid och gör ett inlägg, men eftresom det senaste var ungefär ett halvår sen tänkte jag att det var dags.. Jag måste erkänna att jag just nu är avundsjuk på Lillan för att hon har en solsemester att se fram emot, jag är också avundsjuk på Lisa och Jenny som är i fjällen och får åka skidor. Om man ändå kunde få ha ett jobb och tjäna lite pengar och få en välbehövlig semester,,,ååhh, jag e så skoltrött!!
En annan sak som jag (och främst andra oskyldiga personer) har fått stå ut med denna vecka är att jag har PMS. Som fan!! Jag tror aldrig jag har varit så här sur i hela mitt liv, det konstiga är att det känns som att det har pågått ungefär en månad men det är ju inte möjligt..För ovanlighetens skull går det mest ut över människor som jag inte ens känner. Jag blir TOKIG på personer som går bakom mig på stan, jag har lust att vända mig om och fråga va fan dom vill!! Jag vet, det kanske låter sjukt, men måste dom gå så jävla nära mig??

Nåt som däremot känns hur skönt som helst är att det snart är helg och vi ska fira Johannas examen..partyparty!!
Det är väl ungefär där det börjar och sen ser jag inget stopp, det är ju fullt upp varenda helg framöver. Kul ska det bli!!!
Jag har haft svårt att sova de senaste nätterna, antingen blir man väckt av att man får meddelande på mobilen om det senaste skvallret eller att grannen får för sig att spela för hög musik. Men man ska inte klaga har jag hört...
Syns i svängen!! //Elin

P.S Jag är tacksam för skvallret även om det är på nätterna..

Kommentarer

  • Lillanq säger:

    Ella d där låter inte så värst kul,, men som du däger i helgen e d Jorchen som firas,,å d kommer bli galet kul;)

    Jag gillade skvallret me...

    2008-01-25 | 09:45:42
  • johanna säger:

    härligt att se dig gästspela här på bloggen elin.

    2008-01-25 | 15:28:10
  • helena säger:

    haha jag vet precis vad du snackar om.. jag blir oxå tokig på folk.. vill slå dom på käften, är säker på att dom vill sjävlas med mig bara för de går nära...

    2008-01-25 | 19:29:41

Kommentera inlägget här: