BC - live the dream

The force is strong

Kategori: Allmänt

Känner mig helt utvilad efter helgen vilket är smått ovanligt. Om allt hade varit som vanligt, hade man i vanlig ordning legat någonstans och skrikit efter en pizza. Istället har man sovit till tolv varje dag vilket känns som en pik om hur trött man är efter tre dagar på jobbet. Eller det kanske e nyårsafton som spökar? Jag fick mina misstankar bekräftade om att det var någon främmande substans i vattenpipan bekräftade av en okänd, men väldigt söt pundare på Stureby livs igår kväll. Lillan, man kanske skulle ha hookat?

Sagan om ringen.. Har faktiskt inte tänkt på det här förut. Tidigare gånger jag kollat in ringen har jag varit helt förundrad över hur grymma filmerna är, alla effekter, story osv osv.. Men nu när jag och Lillan har kollat har vi insett att triologin egentligen borde heta "Sagan om hunkarna". Sjukt vilken hunkparad det är! Det tar ju aldrig slut, dom bara rullar in på löpande band! Och Vigga är ju den ultimata, iof kanske det är så att jag tycker detta efter att precis  ha sett "Eastern promises" dä rhan spelar rysk torped och fajtas näck i bastun. En tanke... Är det så att tjejer inte kan kolla på filmer tillsammans utan att börja sortera ut hunkarna? Har vi dåligt inflytande på varandra?  Detta skulle ju aldrig hända om man hängde rullen med Same eller nån annan. Oavsett....

image434

Nu kan man ju spinna vidare på det här med danska karlar? Dom är helt enkelt lite större, starkare, snyggare och hetare ett par breddgrader neråt eller? Jag skriver fan under på den. Mads Mikkelsen är det inte heller nå fel på.
Lillan! du måste begära transfer till ert kontor i Danmark!

Hepp hepp här kommer ett par låttips.... blandat nytt och gammalt.

Kelly Rowland - Still in love with my ex ( nej det är ingen pik )
Damian Marley - All night ( fet partylåt som passa in en snöig söndag)
Tony Bennett - Stepping out with my baby (
LL cool J - Father (gammal låt med bra budskap och sorglig text)
Lenny Kravitz - Can't get you off my mind (good stuff som man lätt glömmer på en dammig hylla)
Brides of destruction - Only so far ( grym gitarrballad )
Mötley - Don't go away mad

Nej nu får det vara nog.. Nu går jag och borstar gaddarna och går en promeand. Ikväll är det köttbullar hos farmor, går aldrig ur stilen.

puss och kram chicas / Johanna

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hej! Vet du när Desperate Housewives börjar sändas igen? :)

    2008-01-06 | 13:20:32
    Bloggadress: http://yaiyalicious.blogg.se
  • jh säger:

    dina farföräldrar har fan en innestående på dig...

    2008-01-06 | 14:26:25
  • helenina säger:

    yooo.. ja fan hobbar dom är ju sexiga..

    2008-01-06 | 14:34:58

Kommentera inlägget här: