BC - live the dream

TANDÅDALEN!!

Kategori: Allmänt

JAHA MINA KÄRA VÄNNER...¨

då var det dags för  brunrödhåriga jenny att lämna stockholm för en weekend i tandådalen! ska bli riktigt kul faktiskt! men jag förstår mej inte på mej själv... herregud .. ja ska vara borta i 4dagar och har fan packning för 4 månader.. allvarligt... men ja måste försvara mej med att eftersom det är vinter så måste man ha varma kläder med sig o de tar faktiskt upp mer plats än vad små sommarkläder gör... VISST??? mattias har bara suckat o stönat hela tiden han tycker inte ja e klok,, men va f****n, hahahhahaha

Jaha nu e klockn 07,53 och vi åker alltså om nästan exakt 5 timmar.. då kommer bussen o hämtar oss.!

LILLAN::: Lycka till idag, det går bra ska du se , vi har alla gjort det o du ser ju, vi knatar ju fortfarande omkring.. Och du,, ha så jädrans bra i Thailand... satan är så avundsjuk att ja spricker!!! kommer sakna dej!! ta hand om dej o sola lite för mej me!!! Vi vill ha massa inlägg här på bloggen, det hoppas ja att du först¨r!

Jaha , det var allt för mej,,
Over and out!! PUSS O KRAM

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Har en känsla av att våran ny-röd-färgade vän kommer pingla som aldrig förr..? Har jag rätt..
    D e klart jag kommer sola för er alla ska bränna mig lite oxå tror jag så jag får känna lite smärta,,, för det är väl en hägre grad av njutning lr?

    Kram

    Tullan ha d bäst i snön nu å var försiktig med skootern;)

    2008-01-24 | 10:44:54
  • johanna säger:

    vad ska lillan göra som hon behöver lyckönskn för? OCH... ps.. elle vad man säger.. jag sitter i shiten, har ingen framtida insättning.. var e min lön??

    2008-01-24 | 13:18:33
  • helena säger:

    ha det så jävla kul nu!! hörs snart..puss

    2008-01-24 | 18:42:42

Kommentera inlägget här: