BC - live the dream

Rese..dags..

Kategori: Allmänt

Pinglor allihop....

E såå sjukt avundsjuk på Lisas resa... så jag tänkte att d där vill jag faktiskt oxå uppleva.. så om det är någon ska med såå hojta..
Eftersom det har tillstött komplikationer med min travelbuddie alias Jorchen,, (du har fått ett erbjudande som du inte kan tacka nej till...vik. på aftonbladet  å det är ju förståeligt att du inte gör´t)
Jo GRATULERAR såklart:)

Jag tänkte utifall nån vill såå vet ni... Jag kommer kirra min resa rätt snart så e ni sugna så damn it!,, you tell me right now..

Have a Lovely Day

Lillan













Kommentarer

  • Anonym säger:

    vill men har nog ej tid el råd nu om ja ska flytta ska ju köpa nya möbler för flera hundratusen... hahahah jag vill... helvete,,, fan är man inte rik för>???

    2008-01-10 | 16:06:54
  • helenina säger:

    nämen grattis joyo!!!! man blir ju bra srolt över dig!

    2008-01-10 | 20:09:35
  • johanna säger:

    men jenny du har väl en buffert som var för nån långresa eller bil eller vad det var? jag tycker du förtjänar lite sol med lillan

    2008-01-11 | 00:45:52
  • jen säger:

    ja vet men nu ångrar ja mej nu ja vill ju ha allt nytt i lyan....

    2008-01-11 | 08:13:00
  • Lillan säger:

    Vaaa dissar du mig för lite bord å stolar;)??

    Nää d e förståligt,,, hade nog gjort samma lika:)

    2008-01-11 | 09:16:03

Kommentera inlägget här: