BC - live the dream

Planering planering..

Kategori: Allmänt

Hej vänner!
Dags att boka semester..... Håller på o kollar upp lite boenden på Gotland.... Är lite intresserad på vilka som ska med... Måste veta ganska exakt med tanke på rum o pris o skit... Så ett Ja eller Nej vore superduper!!
Måste boka ganska snart..Är redan rätt sent ute.....

Jag har ont i nacken!! Någon som är sugen på att ge en massage?? Äh, nu blev jag sådär trött igen..
Förresten!! Drömde att Elin o Lisa dog!! Ni blev skjutna... Martin tog fast bovarna med en typ svart vinöppnare..som han lurade gangstrarna med...alltså han fick dom att tro att det var en pistol...Men dom kom på honom o började jaga honom med en kniv... Jag vet inte hur det gick...Jag koncentrerade mig på att färjan inte skulle sjunka för jag hade fått uppgifter om att den skulle göra det....fast den gjorde inte det....eller jag vet inte... Jag fick aldrig reda på det för jag vaknade.....Att någon dör betyder väl att nån föds eller gifter sig eller nåt va?!??! Kanske ploppar ut en unge här i dagarna?! Nåt frieri är det väl inte tal om?! OM det är tal om det...tackar jag fan Ja!!!

// Jessica

Kommentarer

  • johanna säger:

    asså,,, jessi jag orkar inte.. du är kung. för att spinna vidare på kung, jag följer självklart med till gotland. DU VET DET!

    2008-01-11 | 00:45:05
  • Anonym säger:

    Jag är på... kommer ju antagligen sova lite mindre å galeja lite MER!!! Tror ni jag lyckas???

    När någonn dör menas d precis som du säger att någon i ens närhet ska gifta sig lr få barn... har du några spekulationer om vem d kan va??
    Kram

    2008-01-11 | 09:13:54
  • emmeet säger:

    Jag e på.

    2008-01-11 | 09:28:15
  • johanna säger:

    på giftemålet eller?

    2008-01-11 | 15:45:10

Kommentera inlägget här: