BC - live the dream

Mack...Mackkk... framme

Kategori: Allmänt

Hej bruds..

D e ju helt otroligt va nice d e a va har men.. d saknas ju en liten detalj.. VAR ar ni ???

Naaa har inte borjat langta efter er saa mycket annu men en aning..faktiskt..
JO okej jag erkanner jag langtar.. men far noja med karl som e har nere sa lange lr aa nan dag till sa lange iaf....

Ska val sova snart igen d e typ d jag har gjort sen jag kom hit...  jora solat lite sa nu e jag sjukt grisskar men den bjuder jag pa far nog hanga i skuggan imorgon...jo har vart pa strippklubb... pa riktigt,, med girls doing girls... sjukt coolt... a se i verkligheten... trodde jag ju inte skulle handa men men...  

Stor kram till er alla sa lar vi ju ses har igen snart..

Kram Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    MÄH! cypern då? moulin rouge var ju girls on girls. sjukt avis

    2008-01-31 | 16:46:11
  • helena.. säger:

    fan va sweet.. kan du sola liite åt mig oxå!?

    2008-01-31 | 20:14:35
  • johanna säger:

    Kan inte du köpa "apocalypto" åt mig? så jävla bra film!

    2008-01-31 | 22:22:48
  • lisa säger:

    miss U...

    2008-02-01 | 15:41:23
  • Lillan säger:

    Tror inte jag var me nar ni va dar... andra aret va?
    Hittar jag filmer fixar jag den...

    D eklart att jag ska sola lite a era vagnar...
    Saknar er mycker mer idag.. faktiskt:)
    Men men ensam e stark. lr;)
    Kram

    2008-02-02 | 15:26:59

Kommentera inlägget här: