BC - live the dream

Hunk varning...

Kategori: Allmänt

Hey tjejer,, utsikterna ser riktigt bra ut...

Satt på tunnelbanan på väg hem idag.. ååå pang.... där va ha klev på i Globen..VÄRLDENS HUNK...
Å damn han kom å satte sig mitt emot,, tur för honom så jag kunde spana riktigt ordentligt..
Asså ge mig en bit av honom å jag skulle va nöjd i minst......aa en vecka iaf...

Å hans ögon ... var mörkare än dina Emmet..typ nästan på gränsen till svart...
Hade varit en perfekt karl,, ... antar att han bor i Bandhagen lr Högdalen då han satt längst fram i tbanan å inte gick av i stureby...

Varför säger man inte hej egentligen tänk om d var min karl... ääähh men iaf d e den andra hunken på 3 dar...såå bruds snart e dem här i MASSOR...;)

Kram Lillan

Kommentarer

  • helena säger:

    jaaa, lillan, varför säger du inte hej??!! gör det nästa gång, varför inte lixom?!

    2008-01-24 | 18:39:43
  • johanna säger:

    härligt med en solig prognos i allt mörker

    2008-01-24 | 19:08:10
  • jh säger:

    Han har alltså troligtvis sitt läger i bandhagen-högdalen.. Bra!! Visste att jag valde rätt ställe att bo på iaf...Om man bortser från alla mord o grejer....

    2008-01-24 | 19:59:17

Kommentera inlägget här: