BC - live the dream

hej brudsen!!

Kategori: Allmänt

dags för ett inlägg....
jaha, händer inte mycket i mitt patetiska liv.. har sovit till halv tolv två dar i rad, druckit te och läst tidningen, tagit mig en träningssväng, duschat och åkt runt på skitgrejer. det har varit riktigt jävla skönt!!
frida var här och hängde lite idag (har en känsla av att hon kommer dyka upp igen för hon lämna bilen) och nu sitter jag och väntar på våran underbara fina och HETA jessica som ska komma förbi en sväng.
imorrn ska jag tvätta och storstäda, det är så jävla skitit här hemma...och sen ska jag dra till västerås för att få en spabehandlig av fraida inför våran redovisning, grymt ju!!
ok ok.. vi hörs..


puss och kram, eleonor 21image444

ostabil och instabilhäng!!

Kommentarer

  • johanna säger:

    tema skadeglädje del II: någon har bränt sig.... ahahahahahaha

    2008-01-15 | 21:21:48
  • jh säger:

    äh! Jag är alltid rosa till färgen... Grissläktet ligger nära du vet..

    2008-01-15 | 22:34:41

Kommentera inlägget här: