BC - live the dream

Full fart framåt

Kategori: Allmänt

Okej, ska man göra nåt ska man göra det ordentligt.

Nu kör vi. Inga halvmesyrer. Jag bjuder in nära och kära hem till mig den 26:e för att fira stort (även fast pluggisen i mig gråter)! Följande gäller:

- Avspark 19.00, kom i tid
- Ät hemma
- Här finns småplock
(snittar, oliver, chips, salami, ja ni vet....)
- Här finns även rött och vitt vin samt möjligen nåt annat beroende på vad mitt kto säger
- Jag kan inte garantera att jag inte försöker styra upp en tipsrunda, but hey - it's my party and I'll tipsrunda if I want to.
-
Emma, ta hemskt gärna med dig din pojkvän vore kul att träffa karln under ordnade omständigheter(alkohol)
- Jag har förutom gussarna bjudit in grabbarna, Hasse, Harry, Bruse/Jessi, Helge/Johanna, Anna W, Adam&c:o, och sen vet jag inte riktigt...
- Folk kommer att röka utomhus
- Mer info kan tillkomma under resans gång


Och du, det kommer bli fett. Väl mött! som dom säger....


Mvh, Johanna journalist och multimediavetare ahhahahahahahahaha




image449







Kommentarer

  • jen säger:

    fan va avis ja blir, men.... GRATTIS O SKÅL DÅ!!!

    2008-01-18 | 08:17:59
  • Lillan säger:

    I´ll be there..:)

    2008-01-18 | 08:55:45
  • helenina säger:

    YEAH!!!

    2008-01-18 | 12:48:29

Kommentera inlägget här: