BC - live the dream

Arlanda t&r..

Kategori: Allmänt

Godmorgon... Har nu varit vaken i  ja nästan 5 timmar.. sug på den karamellen, dock  tillägga att jag även bar spenderade 1,5 timmar i sängen innan jag gick upp för 5 timmar sen..
 

Ni vet hur d e när man ska någonstans.. man e ju förväntansfull,,  å inte alltid ute i god tid... som denna fröken...
Förutom i vissa avseenden...

Landar med Arlanda express straxt efter 6.. langar upp jätte ryggsäcken å börjar gå mot avgångshallen.. kommer upp kikar vart jag ska checka in.. MEN då börjar ju paniken lite snabbt sprida sig,,, mitt flyg finns inte med ... vilka tavlor jag än tittar på så finns inte mitt flyg som ska gå 8.30 inte alls... Börjar leta efter en informtion så jag kan få lite hjälp..   HIttar disken med mitt flybolag... å kassörskan tittar på mig när jag lämnar fram min bokningsgrej,, å säger:
-Metropolresor... aldrig hört talas om.... NU e paniken i allra högsta grad synlig på mig... Sen kikar hon igen å skrattar till lite lätt...
- Men d här flyger går ju först ikväll alltså 20.30.. hur svårt e d å skriva d på biljettjäveln..???
Ja jag vet typiskt mig... MEN d e första gången jag åker ut till ARN utan å kika flygtider på nätet... maximal otur lr a så jävla dålig är man..men men. Thailand åker ju ingenstans ....
Så nu sitter jag hemma igen ska sova en stund... 

KRam Lillan  ( hon som gilar å åka t&r med arlanda express....:)
 

Kommentarer

  • jen säger:

    men lilla vän, hahahhaa du e inte klok!

    2008-01-28 | 12:48:31
  • johanna säger:

    hahha klassiker!

    2008-01-28 | 16:42:54
  • jh säger:

    asså,, det är helt otroligt!!

    2008-01-28 | 19:32:14
  • emmetr säger:

    hahaha.. men d var ju iaf tur att du inte kollat fel så att du missat d helt. ha d så underbart nu.

    2008-01-28 | 20:05:18
  • helenina säger:

    shit va roligt!!! typiskt!

    2008-01-28 | 20:34:13

Kommentera inlägget här: