BC - live the dream

T-bana 09:16 typ..

Kategori: Allmänt

Åkte med en skiiiiiiiiitstörig tjej på t-banan imorse.. Dryga 21-årig brud, brun underlagskräm i fejset, synlig kaxig attityd... När hon tog upp mobilen visste jag att det var kört... Tjejen SKREK i mobilen från stureby till t-centralen..... Jag antar att hon snackade med sin polare av samma sort... Babblet handlade iaf om att hon var skitnära på att gå ut o träffa ett par killar hon hade träffat på någon nätdejtingsida..Jag drog på högsta volymen i mp3n och bläddra fram till alla dunkadunka-låtar... Hade fan pip i öronen när jag kom fram... Jag skämdes så jäkla mkt å hennes vägnar....Aja...

Lisa?! Vad är biffen på lördag??

Idag ska jag äta blodpudding....Sjukt längesen!! ( Oj, förlåt, Elin!!!)

/ Jessica

Kommentarer

  • Larry säger:

    Biffen på lördag är att vi är hemma hos mig runt 19.00, jag bjuder på vin, drinkar och snacks. Sen ska vi ut!! party, party ;)

    2008-02-21 | 18:39:39
  • helenina säger:

    fett då kör vi!!

    2008-02-23 | 18:23:43
  • Lillan säger:

    okej jag skulle kunna gå med i ett förbund ang högljudd små bruds... me faan vi ar ju likadana störigajävla småglin... ( lr aa d e vi ju fortfarde):) iaf me tillräckligt me akohol i blodet..

    2008-02-25 | 22:55:18

Kommentera inlägget här: