BC - live the dream

Skitgympa!!!

Kategori: Allmänt

OK, vet inte varför jag försökte mig på det... Låg på golvet och försökte göra göra nån slags gymnastik...Nämen typ tänja på alla organ och muskler och leder o sånt... Farao säger jag bara.... Jag försökte gör nån variant när man står på knäna o huvudet...Sen skulle jag se om jag typ kunde släppa knäna o stå kvar på bara huvudet.... Asså, jälar vad ont jag fick... Det kändes som att hela nacken sket sig.. Men jag försökte massera mig själv efter så att jag inte ska ha nackspärr imorgon....Rädd att det ska bli som i norge när jag insåg att jag faktiskt hade taktiken kvar för att kunna göra ett "upphopp". Jag blev ju så jävla imponerad av mig själv att jag gjorde en 20 st på raken.. Dagen efter kunde jag inte ta mig till fabriken pga av nackont....Var tvungen att ringa till Frode och sjukanmäla mig... Jag var sjuuukt nervös.....

image459
Det ska banne mig inte hända igen!!!! Fast jag är sååååå över Frode Arntsen nu!!!
Hej då!! //Jessica

Kommentarer

  • lis säger:

    Hahaha, du e rolig du!

    2008-02-05 | 15:04:59
  • johanna säger:

    uuuh

    2008-02-05 | 17:07:49
  • elin säger:

    fan vad du ljuger! Du e inte alls över Frode!

    2008-02-05 | 21:15:48
  • Lillan säger:

    Var radd om nacken,, du har ju bara en:)

    2008-02-06 | 14:00:49
  • Lillan säger:

    Var radd om nacken,, du har ju bara en:)

    2008-02-06 | 14:01:04

Kommentera inlägget här: