BC - live the dream

Sjuuuukt goa pizzor. asså, gryymt gott.

Kategori: Allmänt

Gick loss totalt när Jessi börja snacka om att använda fukkat språk på jobbet.. Nu när man har börjat slappna av lite har ju tyvärr ens riktiga jag börjat titta fram. Och, i och med det slinker ju slangen fram.. Serry, man låter som en fjortis. När vi lunchade idag flippa jag ur totalt när vi började prata pizzor.. Jag gjorde ett långt utlägg om att Swea nedanför mig har förändrat mitt liv...

"Ja asså när jag åt pizzan "gourmet" där första gången insåg jag att ett livs långt sökande var över. Den sista biten hade fallit på plats. Det där något som alltid har saknats men som jag inte vetat vad det var fanns plötsligt där. Jag hade funnit den perfekta pizzan. Och den var sjuuuuukt god. Jag lovar dom har gryyymt goda pizzor"

Varvid bordet tittar lite frågande på mig och nickar lite instämmande... "Ja, pizzor är ju gott lixom"... säger dom medan blickarna säger: "men lugn, vad är det här för freak??"

J
ag spinna vidare och gjorde ett ännu längre utlägg om Tomatis.

"Asså när Tomatis öppnade.. Ni har ätit där va? Inte? Ni måååååste äta där, dom har gryyyma pizzor. ASså dom e sjuuukt stora.,.. Men dom hade en svacka för ett par månader sen när det var för lite pålägg, men nu är det bra igen. Min polare åt en skiiiitgod pizza där i söndags när vi var bakis. Det var vitlök på. Har ni provat det? Inte? Ni mååååste prova. Sjuuukt gott".

Vid det här laget tror jag de flesta av mina arbetskamrater började ifrågasätta om jag har nåt liv över huvud taget.

På tal om kaffe.

Emma, jag kan berätta att din story om Måns snart landar i en Klick nära dig.. Du vet, Måns är alltid bra stuff =) Du kommer inte ihåg nå fler detaljer om småtjejerna? Hur många var dom egentligen? Vad hade Måns på sig? Och framför allt, HADE HAN SÄLLSKAP? och if so, VAR DET EN TJEJ? och om det var det, LÅG DOM MED VARANDRA INNE PÅ WAYNES? och om dom gjorde det, TOG DU BILDER MED MOBILEN? om du gjorde det, MAILA DOM TILL MIG GENAST, ELLER DIREKT TILL AFTONBLADETS HOTLINE 72000.

jaja...
image462

HaHasta la vista, babies.... / JOHANNA










Kommentarer


Kommentera inlägget här: