BC - live the dream

Sjuuuuk dag...

Kategori: Allmänt

Yo girls!!

Jag skulle fan vilja ha en stegmätare.. Jag går ju ta me faán ingenting.... + att jag ska sluta svära... Svär sjuuuukt mycket... Klagomål från jobbet , typ.. + att jag typ säger " Det här teét  är sjukt gott" till kunder... Det kan man ju bara inte göra...Men jag snackar ju så liksom...Måste öva på att lägga på ett fejkat fejs på jobbet....

Jahapp! Alla fucking hjärtans dag idag då.... Sjuuk hysteri på jobbet!!
Fick en skitbra start på morgonen....Började 1 timme tidigare och softade runt på jobbet... Drog några linor choklad...Sket till och med i att byta om till skjorta o slips... Knatade runt i mina egna kläder hela dagen...

Christer skickade blommor till mig på jobbet.... Sjukt stilig bukett... Det var gulligt av honom.... Två byggjobbare var inne o den ene sa att han inte kunde prata ordentligt för att jag var så jävla snygg... Jag blev knallröd i ansiktet och börajde prata om jag vete fan...Kommer inte ihåg det ögonblicket så väl... Nej, men jag blev på bra humör...
Sällan/ Aldrig att folk säger så liksom...
image461
Kul bild, förresten!!

Nu håller jag på o laga fisk.. Pg a en sjuukt bra dag ser jag fram emot att gå upp 06:45 för att ha tvättstugan..Skita i träningen och damma lägenheten... Ser fram emot en ny dag helt enkelt!!!
Tack Gud o alla Ni som styr världen!!!
Ingrid Jessica Holm

Kommentarer

  • johanna säger:

    shit... du e ju kär annars skulle du inte va så glad för att KLISTER har skickat flowers. och på tal om att använda fucked up språk på jobbet.. tror jag lyckades använda grymt och sjukt i varenda mening under lunchen idag när jag spinnade loss på ämnet bra pizzerior.. ähfan dethär förtjänar ju ett helt inlägg.

    2008-02-14 | 22:28:10
  • elin säger:

    herregud vad ni två (jessi o johanna)säger sjuuuukt till allt! Ungefär som jag missbrukar ett visst könsord.

    2008-02-15 | 16:45:00
  • jen säger:

    allvarligt.. ja vet itne om man får lägga upp såna här bilder på sina vänner??!??!

    2008-02-16 | 15:40:09

Kommentera inlägget här: