BC - live the dream

my fingertips are holding on to the cracks in our foundation

Kategori: Allmänt

Hey mina kära... känner att det e lite dåligt drag här på bloggen nu på senaste... tänkte göra en insats..

ang min sockerfria vecka som jag bokade in under söndagens bakisågren... är det inte typiskt att två pers på jobbet fyller år och alltså har med fikabröd två dar i rad? varför, kosmos, motarbetar du mig? eller är det du som har ett finger med i spelet helle???

ok... är det 80% av kroppens värme som går ut genom huvudet? eller? ni vet, som folk säger till dom som inte har mössor på sig... det e ju därför man ska ha smäck som silvia. smart dam det där. blåblodig, vilken lyx.

sjukt mätt men har inte ätit nån kul mat. köpte sånna där konstiga linser som helle o jessi brukar ha hemma.. men jag är för rädd för att "laga" till skiten.. serry.. linser... ser inte maten nå god ut så är den fan inte dte heller.. hur upphetsande är det att äta grå mat?

onsdag... veckan pinnar på...

läste att lenny kravitz ligger på sjukan för bronkit.. bäst för honom att han kryar på sig till juni när jag o fran ska se honom i h-borg.

juste.. jag o jessi dilla om att se carola ¨å¨lördag innan vi drar till same o frys... har dom nån tid på sitt party eller? oavsett så måste man väl inte vara där exakt.. och ja, jag vill se carola. jag ger mig. jag orkar inte. jag har blivit järntvättad. men sen vill jag även påpeka att jag anser carola vara något av ett undantag. det e lixom inte samma sak som att säga att man vill se amy diamond eller niklas strömmis.

juste,, kolla klick på fredag, lika som bär vi jämför schlagerkändisar med hollywood osv.. det e jag som plockat ut bären, ni kommer se att jag har smygit in mina favoriter överallt haha...


köpte en stickad tröja på jc i dag för 29:-, pundarrea i globen.


ses då. / joyohana






Kommentarer

  • the hell säger:

    du vet att jag motarbeter dig!!
    puss på dig iaf du är maravillosa

    2008-02-13 | 21:53:34

Kommentera inlägget här: