BC - live the dream

Helg igen!

Kategori: Allmänt

Hola chicas!

Helg igen, som dom säger! Härligt, härligt, men farligt, farligt...

Vad ska alla göra imorn? Jessi ska träffa Klister, Emma ska på nån jävla släktträff med Gurra alt bara Gurra Lisa antar jag ska bestiga Martin i närmasta möjliga säng. Men ni övriga då?

Jenny, Elin, Lillan, Helle och eh.. Ja ni tre, har ni lust att htita på nåt? Nej nej, inget som kostar pengar.. Jag tänkte mer i riktningen som förra fredagen när vi drack rött och youtubade sönder oss hos Elin. Det var tid väl spenderad känner jag.

Holla my way om ni vill styra nåt / johanna


ps.
Stort tack till Lisa för bra info ang lördag! =) *blink*

Kommentarer

  • jen säger:

    hello, ja det kanske vi kan göra det vore ju kul men vet fan inte måste ju packa o fixa det är typ sjukt mycket att göra o känns som ja aldrig har tid att göra de men visst kom me nå kul förslag så kanske kanske.... ja vad gäller imorgon egentligen???

    2008-02-22 | 07:37:04
  • Lillan säger:

    D låter, trevligt... bra med någe som inte kostar pengar:)n Jag e på-

    2008-02-22 | 08:59:28
  • elin säger:

    jag e på och göra något, men jag har inte ens pengar att köpa vin. i och för sig så har jag en flaska, men än så länge vet jag inte om den behövs till imorrn. vi hörs sen..

    2008-02-22 | 09:22:06
  • johanna säger:

    jag har en flaska hemma också om jag inte kommer ihåg helt fel.. vi kan väl köra en repris hos dig (elin) eller lillan kanske? nu drar jag in o fixar lisas pres

    2008-02-22 | 11:28:02
  • johanna säger:

    eller hemma hos mig, jag kan bjuda på soppa som är min nya fetish.

    2008-02-22 | 11:43:31
  • helenina säger:

    jag är med!! kan vi inte gå till nå gratis och dansa lite.. jag kan köra och så för jag dricker inte!! puss

    2008-02-22 | 12:01:51

Kommentera inlägget här: