BC - live the dream

graveyard shift

Kategori: Allmänt

Fan va deppig jag är.. Känns som jag inte gör någonting rätt på det här bygget. Höll på att börja grina när jag fick tillbaka mitt uppslag av chefen, egentligen var det bara småändringar men jag känner mig sämst i världen. Längtar tillbaka till att skriva eller vad som helst. Här är man fan alltid sämst, inget självförtroende alls. bajs bajs bajs. Och så går man hem, slaggar, mörker och bajs. Positivt är ju att man fått lön men så jävla kass som jag är lär det ju inte bli nå fler från det här stället. KISS! Skulle ha tagit viket på falu i sommar istället, kanske hade gått bättre där. Eller jag vet inte. jag är bara trött och kaffet här smakar pung precis som allt annat. finns ju ingenting att se fram emot överhuvudtaget. Hajar ni det? Nu händer det ingenting förens midsommar i princip.. Eller visst, Jessi fyller ju år om ett par månader hipp hipp. Kan inte vi btw skrota födelsedagar? Vem bryr sig lixom? Spelar stor. Det värsta är ändå att jag inte har laddat hem nå bra film att kolla på och när jag kommer hem finns bara en kass vampyrbok eller göran perssons självbio som väntar.

Hipp hipp. 

Kommentarer

  • the hell säger:

    jag känner precis samma lika.. bajs bajs bajs!!

    2008-02-27 | 17:50:06

Kommentera inlägget här: