BC - live the dream

Bla bla..

Kategori: Allmänt

Jag tycker att dagarna passerar i  varierande hastighet. Men livet är ju så att stannar man upp så känns det ibland som att det går  såå fruktansvärt snabbt som t.ex. snart fyller jag 25 år ( hallåååå 25 ) eller att jag och Martin har varit tillsammans i 1 år och ca 3 månader ( ååå hjälp va tiden går) eller riktigt långsamt som t.ex. klockan är bara 18.00, kan inte tiden bara ta och ticka, kan det inte bara bli lördag ( är såå festsugen)  någon gång! Konstaterade nu att oj vad det snart är sommar.... damn (en lillan).... svensksommar inom räckhåll det är inte illa mina kära tjejer. Men vi får nöja oss med att det snart är helg igen men Elin hur lyder planen för lördagens galej?

Jag har börjat en ny kurs i skolan. Gissa vad?!  Matematik. JA, du läste rätt!  Ha haha..JAG pluggar matte nu och det är ganska kul med betoning på ganska ( Gunilla skulle nog va stolt över mig om hon visste) hihihi. vi får väl se om jag skrattar lika mycket efter tentan..tror inte de ;(  Annars är jag bara såå kär och det känns helt rätt...LOVELY

Lärkan

Kommentarer

  • the hell säger:

    oj vilken funderare...

    2008-02-06 | 19:42:12
  • lär säger:

    Jag e ju född i fiskens tecken du veat ;)

    2008-02-06 | 19:57:36
  • Anonym säger:

    Planen på lördag är att vi är hemma hos min mamma runt 19.00 jag bjuder på vin och snacks, så vill ni ha öl eller annat får ni ta med det själva. Sen ska vi gå ut!! Till Ambassadeur är planen..

    2008-02-06 | 21:57:30
  • jen säger:

    fan vad kul ella. ok, alltså ej middag, ? bra då vet ja! snart smäller det!

    2008-02-07 | 08:19:20

Kommentera inlägget här: