BC - live the dream

Är jag eller är ja inte...

Kategori: Allmänt

Hej mina hjärtan...

Jag tror minsann att jag kanske är lite olyckligt kär faktiskt,, men kan man vara det å nästan veta att det inte finns något å hämta ur denna total kaos..lr d e klart man kan.. Men varför gör man det.. helt j...vla onödigt. Värdefull tid som bar rinner ifrån en...

Jädrans karlslokar som bara inte faller dit ner i kärlekensträsket lika lätt, lr gör dem det men e mästare på å dölja d.. tveksamt va.. sååå duktiga kan dem inte vara.

Sen ra hur gör man? D e dags att vi hittar ett gäng hunkar som vi kan lattja med.. några nya förmågar som kanske kan få en lite betuttat... å ha sjukt roligt med...d skulle ju vara sjukt nice..
Så imorgon på Lisas 25 års dag ( Grattis i förskott) då kommer det finnas en del hunkar ute på stan d e ett faktum för våren e nästan här... (däremot e oddsen emot oss helg INNAN lönning) Men någonstans imorgon kommer det stå en karl för oss alla ( singlar iaf) ni andra har ju redan erat på det torra,,,å då banne mig ska jag hitta karlsloken just för mig... va sägs om den ( kommer aldrig ske) men positiva tankar...   ( dem flyger dessvärre tebax till karlsloken som jag redan har i mina tankar..hela tiden, jämt, konstant, darn )

Imorrn blir d röööj i vilket fall :)

Pöss Lillan

Kommentarer

  • johanna säger:

    ja vad säger man.. det finns ju bara två sätt saker kan sluta på när slokar är inblandade, lyckligt eller olyckligt - och oddsen är fan inte 50/50.

    2008-02-22 | 11:26:30

Kommentera inlägget här: