BC - live the dream

wadup!

Kategori: Jobb

Hola chicas!

Nu skulle man nog kunna säga att jag och Martin har avrundat vad det än var vi höll på med. Och det känns ju rätt trist, men vafan... Det är för weird att hålla kontakten. Eller egentligen inte från min sida, men han verkar tycka det är jobbigt att ha kontakten när vi inte är kära längre. Så det är lika bra att bryta helt, det är väl enklare att fokusera på annat då.

Men jag trodde inte att det skulle bli så. Det är klart man inte kan ha en massa känslor hur länge som helst. Och jag känner inte direkt att jag är kär i honom, men jag är nog fortfarande kär i dom där underbara veckorna vi hade. Men nu är det som bekant vinter så där kan man ju inte leva kvar hur länge som helst!
 Fast  jag trodde väl ändå man kunde ha kontakten på något sätt, men det är nog bättre såhär. Nu vet jag iaf var vi står, och det är på varsin sida om Atlanten.

Puss på er tjejer, och jag säger som Peter Jöback, jag kommer hem till jul! (och jul är det varje helg!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: