BC - live the dream

Tjenamors!!

Kategori: Jobb

Jag vet inte hur många gånger jag försökt att logga in här med min egen mailadress och mitt eget lösenord....
Imorgon börjar juljobbet på allvar för mig... Då är det blod svett och tårar dagarna långa... 100 grader varmt inne i vår lilla butik när folk trängs och bökar runt..
Vi har en kund, hasselnötsmannen, han glider jämt in och köper en kvarts hasselnötskaffe malet till bistro... Han är skum för han försöker typ ragga genom att ge sjuka komplimanger....eller man kan fan inte ens kalla det komplimangeer.. Han är typ stöddig.. " Du ser svettig ut, har han sagt till mig.... O typ att vi har haft otvättat hår och finnar på näsorna... Äh, han e konstig.. Sist han var inne låtsades jag inte att se honom...

Nu ska jag glida till Helena o vattna lite blommor och pejja hennes hyra....Sen är tanken att jag ska åka o hämta Ella...... Det blir nog bra.... Puss o kram alla gla`´a svin!!! Välkommen hem, Hilda!! I förskott...

JH

Kommentarer

  • johanna säger:

    hasselnötsmannen verkar het.. hälsa honom att jag har asfett hår och ge honom mitt nummer

    2008-12-18 | 17:19:53
  • Anonym säger:

    Han har redan det..

    2008-12-18 | 20:45:14
  • johanna säger:

    varför ringer han inte då?

    2008-12-19 | 15:28:58

Kommentera inlägget här: