BC - live the dream

Tjejdilemma

Kategori: Jobb

Ojoj vilket dilemma! Bodyguard eller Titanic?? Båda börjar 21 i kväll.... Men jag kommer nog inte kunna motstå Kevin, my first löv.



Gud va skönt det ska bli att komma hem i helgen.. har typ inte tänkt på det på aslänge eftersom att jag har jobbat så jävla mkt. har vi några förslag åp pres till anna eller? jag var inne på lush i dag, fan va grymma grejer som har där. riktigt prinsessigt, så det borde väl passa anna med feta badbomber, glitterbubbel osv?

var ju ute med erika och några i helgen. råkade hångla med en snubbe som såg ut som zlatan. vad är det med mig och juggar? kanske borde ta upp kontakten med igor. =)

Lillan, hur går det med förbudet? för mig går det bra... men vafan, förr eller senare kommer man ju stalka och då kommer man väl bli lite nere. eller, så kanske det är så att jag aldrig mer kommer gå in på hans sida. det vore grymt disciplinerat.

håller på med ett litet experiment. snusade ingenting igår, trodde att det skulle vara jobbigt. men det var faktiskt helt lugnt.. hmmm... men grejen är, att om man slutar helt, vad har man kvar då? vad gör ni som varken snusar eller röker? HAR NI KUL ELLER?? =)

och för att krydda till dagen ytterligare gjorde jag en sjukt tråkig deal med robin som går ut på att jag väljer en tidning hos pressbyrån som han måste läsa. valde bröllopstider, skulle betala dyra pengar för att se hans min när han slänger fram den i kassan.

Har ni styrt glittergrejer till annas fekke eller? Elin, du har inköpsförbud va? hur går det?

/ Jollan











Kommentarer

  • jh säger:

    Vi som varken röker eller snusar dricker desto mer när vi får den chansen.. Och vi vet ju alla hur det kan gå! Ursula hälsar förresten..

    2008-12-16 | 15:05:29
  • elin säger:

    vi köper nån korg med spagrejer och skit till henne, eller? Kan ju inte lägga så mycket pengar, men en hundring var kanske? Jag måste styra upp nåt glitter. måste nog prata me lillan känner jag..

    2008-12-16 | 15:14:07
  • johanna säger:

    ja vi kan ju plocka löst på typ lush eller nåt, dom har good stuff som sagt.

    2008-12-16 | 18:20:03
  • lillan säger:

    Håller me Jessa vi dricker desto mer när tillfälle ges....vilket är fööör sällan....Förbudet hålls å NEJ du kommer INTE å göra d...no stalking, Spa grejjer låter nice,,"å allt mitt glitter är ditt";)

    2008-12-16 | 22:42:51

Kommentera inlägget här: