BC - live the dream

KONTRAKTET SKRIVET!

Kategori: Jobb

JA, SÅ DÄR JA!! Igår var ja o tias på tyresöbostader och skrev kontrakt så nu är det 100%... klart . tack gode gud!
råååå trevlig kvinna som jobbade där, jätte trevlig o hon sa dessutom att vi ska vara väldigt nöjda med vårt byte för den, lägenheten (radhuset) är väldigt populär som många vill åt, med tanke på storleken, uteplatsen och att det är gavel"!!!


YEEEEAAAH!!! så där  ja!! hahahahahah såååå nöjd!,
Imorgon åker jag till götlaborg!! bor på fin fint hotell, julbord och ngn härlig festshow som fått råbra kritik.. KUL KUL

Så med andra ord kan man säga att jag är ganska nöjd med situatíonen just nU! känns bra!, FÖRUTOM att jag inte har julstämmning hemma för 5 öre, står bara massa flyttkartonger överallt...

men men, tänk sen nästa jul när jag har 109,5 kvm att dekorera!!!!!

Hoppas ni alla mina kära vänner mår lika bra som ja..... kändes tomt utan er i går, inget desperata liksom!

HILDA:::::: ska bli så satans kul att se dig igen! Vålkommen hem till snötomma vintersverige!
trist bara att du kommer innan jag flyttar, hade velat att du skulle se mitt nya stora hem!!


PUSSAR O KRAMAR TILL ALLA ER DÄRUTE!!!

///JEN

Kommentarer

  • johanna säger:

    kul för dig brorsan!

    2008-12-17 | 19:31:40
  • sambahelena säger:

    fan vad kul gumman!!! grattis till er!!

    2008-12-18 | 15:31:40

Kommentera inlägget här: