BC - live the dream

Gott nytt år tjejer!

Kategori: Jobb

Nu drar vi till London! Vill bara säga Gott nytt eftersom vi inte lär höras så mycket mer nu förutom kanske ett blött samtal kring 24 på onsdag.

Hoppas ni får en grym nyårsafton allihopa, var ni än befinner er. Vi ska göra vårt bästa för att reppa BC i Löndon.

Nästa år hoppas jag blir... Jag vet inte. Grymt. Spännande. Nyskapande. Jag hoppas att jag lär mig va lite mer nöjd med det jag har och inte alltid tro att gräset är grönare.. Vare sig det gäller jobb, kärlek, pengar, karriär, hälsa eller vad fan det nu kan vara!

Älskar er tjejer! Här har ni!




Puss Johanna

Kommentarer

  • jen säger:

    GOTT NYTT ÅR PÅ ER!! ha det så himla kul nu o festa rej'lt!! krma på er!

    2008-12-29 | 15:10:31
  • helena säger:

    GOTT NYTT ÅR!!!!

    2008-12-29 | 17:23:33

Kommentera inlägget här: