BC - live the dream

gla helg!

Kategori: Jobb

Alltså jag är ju som ett litet barn när det kommer till snö. Drar jag upp persiennerna och ser att det är snö ute vill jag nästan skrika av glädje! FAN VA NAJS BRORSAN DU VEEEEEAT! Visst, det töar bort innan det ens träffar marken.. Men ändå! Här i Linköping har vi nu ett najs täcke på en dec eller två, och det e ju bättre än inget alls. Och Elin, säg inte emot.

I går kom jag på att när jag kommer hem nästa helg har jag jobbat tolv dagar i rad.. Halvjobbigt! Tänkte inte ens på att det blev så mkt, och allt för att jag bytte bort en ynka liten söndag för att kunna supa till på Annas glitterfest. It better be worth it säger jag!

Annars kommer Erika i helgen så jag ska haka på henne och några tvättäkta Linköpingsbor ut. Äntligen får jag prova på studentlivet! Woho... Vad har kidsen på sig nu för tiden? Man vill ju passa in.

Gla helg! puss johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: