BC - live the dream

Eldprovet

Kategori: Jobb

I kväll ska det lyckas! Jag har försökt såååå många gånger, men somnar alltid nån timme in. Snackar om Hannibal som går i kväll på 6an vid 21. Vad jag vet så är det en helk ok creepy rulle, men jag får lixom aldrig till det. Det är samma sak som med Armageddon, bra film (typ) men jag somnar alltid.. Orkar inte, för många dösträckor kanske? I kväll ska jag iaf dricka kaffe och jag ska fan se när svinen käkar upp den där snubben på slutet. Eller hur det nu var, kommer inte ihåg eftersom att jag sov.



/ johanna

Kommentarer

  • johanna säger:

    vilken jävla skitrulle!!

    2008-12-11 | 08:54:24
  • Lillan säger:

    Nu tycker jag du är lite hård, jag gillar den.. Speciellt Anthony..

    2008-12-11 | 10:18:06
  • johanna säger:

    din sjuuuuka sjuka

    2008-12-11 | 15:52:58

Kommentera inlägget här: