BC - live the dream

JAAAAAAAAAAAAAAA NY BIL!!!

Kategori: Jobb

Jaha, då har vi kommit till denna dag då man måste ta ett beslut. detta beslut som ja vemodigt gjort har nog alla ni andra gjort för länge sedan..... Ja måste låta FYFAN gå vidare.... hur jobbigt o svårt det än är är det för hennes eget bästa... hon har nu varit med mig i 3 1/2 år och tiden har varit underbar!!
många av er ,,,mina vänner har säkert också  massa underbara minnen eller tankar ni vill dela med mig o fyfan

Emma tex jag vet att du förknippar våran gråa skönhet med kid rocks låt picture,,,,,

Så nu alla ni som känner att ni vill dela med er av tankar minnen m.m låt kommentar knappen glöda....


ja du byter vi bort det trista i detta inlägg till något kul!

JAG HAR IDAG KÖPT NY BIL, SKA HÄMTA DEN KL 1900 IKVÄLL!!!!!!!! yyyyyyeeeeeeeeeesssssss!!!!

HA EN UNDERBAR TISDAG NU MINA VÄNNER !!

VI SYNS PÅ GATORNA.... O JA LOVAR ER...... JA O RTZ KOMMER ATT SYNAS!!!

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Fyfan... kommer bli saknad...



    Grattis till den nya bilen

    2008-08-26 | 10:31:42
  • fyfan säger:

    tack lillan...

    2008-08-26 | 11:42:57
  • helena säger:

    ooh fyfan.. a ja kul med ny bil!!!! när får man åka då?

    2008-08-26 | 14:23:51
  • Emmet säger:

    gud vad kul med en ny bil. men jag gråter en stor skvätt för FYFAN. Må hon vila i frid.

    2008-08-26 | 15:56:15
  • jh säger:

    Jag vill se Gulan! Jag vill se Gulan!!

    2008-08-26 | 18:57:02
  • johanna säger:

    ooo Ritzan är inte att leka med. det fattar väl vem som helst.

    2008-08-26 | 20:14:17
  • Lärk säger:

    Grattis va kul för dig med ny bil...-jag vill provåka!!Fyfan har vi fått fina minnen av som lever kvar hos oss.. vi glömmer dig icke =(

    2008-08-26 | 22:46:27

Kommentera inlägget här: