BC - live the dream

I think i'm a little bit just a little bit...

Kategori: Jobb

Bonjour babies! Hur har ni det? Härligt med lite regn va!? Snart är ni väl tillbaka på jobbet allihop? Där ha rman ju varit nu i en vecka, rätt tungt i början kan jag hälsa.. Men mot slutet blev det helt ok, därför skrev jag självklart upp mig på lite nattarbete ikväll. Jobbar nyhetsredigering vilket ska bli kul, har inte jobbat natt där förut.. Så jag får väl sitta och peta i nån krönika eller nåt annat ofarligt som jag inte kan sabotera totalt.

Här följer lite mind poop!

KUL btw för Pride-nissarna att ha paraden just idag.. Vilken jävla tajming. Men det blir säkert etra sexigt då med en massa brunbrända blöta kroppar.. Synd bara att sminket kommer rinna på alla fina pojkar, för att inte tala om frisyrerna! Oh my God!

Skönt med en vit helg måste jag säga.. Kroppen har verkligen sagt ifrån med en rejäl förkylning. Eller så farligt är det inte, basic med snor och sånt. Inget lite otrivin inte fixar!

Hittade precis tillbaka till Awa Manneh, hur skön är inte hon? Det var ju ett tag sen, behind schedule! Kan däremot inte hitta hennes låt med T. rusiak - all yours - den var riktigt bra, men verkar inte finnas någonstans tyvärr.. Elin, du kanske har kvar den på datorn?

På tal om datorer så har ju min havererat igen... Som tur är kom jag på att jag även har en jobbdator här hemma som käkar min HP med hästlängder.. Så nu mår man ju bra igen, när man kan leva loppan online.

Ska åka till Karlskoga på torsdag och intervjua några killar till en story i HH. Ska bli hur kul som helst! Resa iväg och se lite av Sverige, som tydligen består av mer en Stockholm. Typ, Växjö och Göteborg.... =)

Chicas! Nanas! Dden 8:e ska vi ut med Erika, Anna, Frida eller vilka det nu kan vara... Det blir vin och häng i Haga (vid väder) och sen röj på cliffan och sen kanske nåt annat - eller nåt helt annat. Säkert är dock att det kommer bli askul! Så jag tycker verkligen att så många som möjligt ska ta sig i kragen och följa med. Vi ska schiiiiina, som Anna skulle sagt.

Sköt om er och era! pussel i pussel / Jollahopp







Kommentarer

  • Lillan säger:

    Nu eju vädret inte riktigt sol som i haga häng,,va göra??? eller vem blir hänget hos istället..

    2008-08-07 | 23:03:42

Kommentera inlägget här: