BC - live the dream

Okej, det här e = döds - stöten!!!

Kategori: Allmänt

Tjhooo...

Har en tokigt dålig dag idag.. det började med att jag var helt säker på att det var lördag idag när klockan ringde...
Vet inte hur jag lyckades få fram att det faktiskt var fredag..

Sitter på jobbet å e en riktig bitterfitta.... vill inget hellre än att gå härifrån hem å krypa ihop i soffan å inte gå ut igen.. tills jag fått ett nytt jobb...
Det  här suger... Dem skrattar mig rakt upp i annsiktet.. kommer aldrig fixa å va kvar här.. sugiga inkompetenta chefs AS!!!
Faan varför kan dem inte ta vara på kompetent folk.... å varför i hela världen ksa jag hjölpa mina kollegor med deras arbetsuppgifter.. det får jag faan inte betalt för heller.. men jo jag etrt sådant där sugit samvete...
SKITDAG,SKITJOBB,SKITCHEF...gillar ju däremot mina UNDERBARA arbetuppgifter. UNDERBARA KOLLEGOR 

SKIT....

Lillan 

Kommentarer

  • johanna säger:

    FÖR FAAN DET ÄR DAX ATT GÖRA REVOLT LILLAN! TA INTE SKIT, ÅK TILL KARIBIEN ISTÄLLET. www.ams.se och jobba utomlands-karibien-där är ditt båtjobb 2100 euro/mån

    2008-04-04 | 14:20:00

Kommentera inlägget här: