BC - live the dream

jag ställer av mig skorna

Kategori: Allmänt

Buhu... Har precis insett att jag bokat upp mig på jobb konstant fram till Järvheden den 17e April. Jag kommer alltså inte kunna gå ut och röva nånting alls förens då. Shit pommes frittes ska jag ha re vita veckor helt plötsligt? Det tog jag ju inte med i beräkningen när jag sa yes yes klart jag jobbar.

Alright, jag behöver lite överföring av pix från er som ska med på Järvheden, biljetter måste hämtas ut inom tre dagar. Det vore iof soft om någon annan kunde ta på sig att hämta ut dom då jag jobbar natt och kassan inte har öppet på kvällen. Någon som känner sig manad?

hilsen hilsen jork

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Hoppas du får en trevlig kväll!,
    besök gärna min blogg, KRAM! :)♥

    2008-04-02 | 20:44:50
    Bloggadress: http://lisaholmqvist.blogg.se
  • Natalie B säger:

    Hej!

    Du är välkommen att delta i tävlingen på min blogg.
    Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!!

    http://natalieb.blogg.se/tvling.html

    2008-04-02 | 20:50:34
    Bloggadress: http://natalieb.blogg.se
  • Lillan säger:

    Jorchen.. va har du ny lovat.. TRE vita veckor... alltså inte ens 1 dag ledig för 1 öl?

    Ojoj hur ska detta gå...
    Jag kan lätt hämta ut biljetterna d e hos ett vanligt atg ombud va.. lr va faan d heter?

    kram

    2008-04-03 | 11:16:50
  • johanna säger:

    jag tror de ska hämtas på södra teatern, ska vi föra över pengar till dig eller? då kan det vara läge för ett inlägg om det =)

    2008-04-03 | 15:48:23

Kommentera inlägget här: