BC - live the dream

hello..

Kategori: Allmänt

Det var ju ett bra jävla tag sen jag skrev et inlägg så jag tänkte att nu till våren och bloggens blomning så är det dags att börja igen. Inte för att jag har mycket att säga förutom att jag tycker livet leker och jag kunde nog inte vara mycke nöjdare, vi har sommaren framför oss och den kommer att bli fet! Nu ska det ätas mjukglass och drickas bira!!

Jag tänkte bara iaf kolla om någon pingla skulle vilja pingla upp till uppsala och rocka lite på dagen på valborg, kolla vad som händer i parken med alla studenter... har ju aldrig varit där på valborg men hört att man måste ju vara där ett år.. man kan ju hänga kvar till kvällen och sen ta tåget hem och fira sista maj om man nu vill det eller gå hem och mysa, kolla film, äta glass vad som helst...a jag tänkte dra mig dit iaf.. skulle ju vara så mycket roligare med er med mig...

Puss mina fina.. vi ses imorrn hoppas jag!!
/eleonor, 21 (snart 22)

Kommentarer

  • jessi säger:

    hej!!

    2008-04-19 | 22:56:10

Kommentera inlägget här: