BC - live the dream

Yadiyadiho!!!!

Kategori: Allmänt

Känner mig psykiskt hög!
Har duschat o skrubbat hela kroppen för att behålla värmen i höst.....Känns bra!
Har bryggt kaffe och haft i kanel....Känns bra! ( Ja, jag har gjort kaffe till mig själv)
Käkade torkade aprikoser igår kväll igen...Känns inte så bra!

Jag vet att jag, ett par ggr, har sagt att jag tror att jag vuxit ifrån det där med att dra hem killar o hålla på o äckla sig....
Och jag har säkert det...Men satt o läste alla gamla inlägg här och fick tillbaka den där känslan av att vakna upp lördag morgon, halvpackad med en främling i sängen och veta att han om ett tag kommer att ge honom en halvstel kram i hallen och köra en " Ha det så bra så hörs vi!"...Och veta att man aldrig kommer att träffa människan igen...Fan va gött!!
Chansen finns ju att han skickar ett sms någon fredag men det är ju bara att inte svara så fattar han läget....Att höra av sig själv är ju något jag har uteslutit från tavlan iaf... Då verkar dem ju bara tro att man vill ha något seriöst....O det känns ingen idé att styra upp något med en tomte man hittat på krogen....
Äh, det är inte så jäkla hett ändå... Usch egentligen...Nä,, det blir nog inget sånt ändå!! Nämen usch!!

Kl är nu snart kvart över 9..Börjar klockan 12.. Så nu ska jag dansa lite "egenkoreografi" här hemma.... Ska visa er någon gång.....
Puss on  kram!
Vad händer ikväll då? Blir det EN bärs på mest eller??

Jessica " den blivande nunnan"

Kommentarer

  • jork säger:

    jag tycker du ska börja äckla dig igen. börja med dildomannen, han förtjänar en till chans. jag kommer att dricka EN ikväll... Eller två, tre, fyra osv...

    2007-09-21 | 10:58:36
  • helenina säger:

    ha ha du är ju hög på kaffe

    2007-09-21 | 21:09:35

Kommentera inlägget här: