BC - live the dream

Snyft....

Kategori: Allmänt

Vet inte vad det är med mig?

Antingen är det ett alldeles för tidigt klimakterie eller så är jag med barn eller så är det något annat sjukt....
Jag har fan gråtit hela dagen......
De första dropparna kom när jag kollade på höjdhoppfinalen.... Tjejerna blev ju så jävla glada när det kom över...O jag kunde liksom inte hålla tillbaka tårarna...Fan, nu kommer det igen......

Sen har de tydligen en långkörare på femman... "Brothers & sisters" har gått hela dagen, säkert 5 avsnitt.. Har säkert bölat 3 ggr i varje..
Funderar på o sätta på Titanic eller någon annan sorglig rulle så att man får tömma kanalerna ordentligt.....
image364

Nä, nu måste jag kolla så att inte Helena dör i sömnen.. Hon hostar ju som att hon ska spy.....
/ Jessica

Kommentarer


Kommentera inlägget här: