BC - live the dream

så nära men så lååångt ifrån..

Kategori: Allmänt

jaha.. min lya ser ut som fan, jag har inte gått ut på fleera år känns det som, inte sett mina vänner, inte lagat nån mat (klarat mig på bullar och gröt) och allt för att jag har lagt varenda minut på plugget.. ha ha fy fan vilket skämt.! jag tror att jag ska plugga, plockar fram allt (det ligger papper och böcker i HELA lägenheten), jag isolerar mig och peppar mig och tänker, NUJÄVLAR! men nej.. jag stirrar bara på böckerna eller datorn, eller väggen eller vad fan som helst. och nu är det för sent.. för i helvete.. sen så kommer det ju bara bli värre till nästa gång när man har dubbelt upp. denna ångestcirkel som sluts vid varje omtenta var 5.e vecka eller va fan det nu är.. ha ha och nu sitter jag här och gnäller.. jag menar bara att man lääängtar så jävla mycket till att tentan ska vara över.. och nu är stunden kommen men tentan kommer ju hänga kvar över lilla mig i månader..
eeh i helgen smäller det iaf! jag tänker trots mitt misslyckande fira och glömma att den onda cirkeln börjar om..
YEAH!!!  så jag vill bjuda upp till dans redan från imorrn runt 11-12 nått sånt.. ska bege mig ut på stan och tentafestshoppa.. kanske klippa mig och skruva upp lite grejs i lägenheten när man ändå är i farten.. ooh vad kul det ska bli..

puss och kram

Kommentarer

  • hanna säger:

    det låter som en riktigt bra idé helle! ta en bira också för att toppa av skiten

    2007-09-27 | 12:13:43

Kommentera inlägget här: