BC - live the dream

Ooops

Kategori: Allmänt

Alltså jag tänker inte ens kämpa emot.. Britneys nya är hur skön som helst... Speciellt remixen med TI.. Och hon samlar ju pluspoäng genom att inleda låten med den framtida klassikern "It's Britney bitch" hahahha... Vad säger man? 

Hennesw comeback på VMA:s var ju däremot mer tveksam.. Asså skyl dig kvinna.. Hon måste inse att hon inte är lika het som hon var för fem år sen.. Läste btw i aftonbladet (säker källa jag vet,,,) att Britney tror att hon kan bli osynlig samt att hon brukar gömma sig i din garderob och busringa till K-fed. 

Det sjuka e ju att man helst plötsligt har mer respekt för K-fed och hans megahit "popozao" än man har för the Britt-klitt. 

Anywho.... Jag kan bjuda på middag hos mig på lördag om det e nån som vill gå ut på stan och svänga runt. Jag ger det ett försök till =) och förväntar mig en ren anstormning av anmälningar.


pusseli pussel johanna

Kommentarer

  • Lillan säger:

    Låter kul...Jag e på middag men ska kolla spelning sen på kvällen... kram

    2007-09-11 | 13:18:11
  • jh säger:

    Tyckte inte att den var å skön från början.. Men gillar den nu asså

    2007-09-11 | 20:03:52
  • elin säger:

    Så länge mitt knä inte är förstört, eller snarare vill jag att det ska vara läkt, så e jag på att gå ut!

    2007-09-11 | 20:13:17
  • helena säger:

    jag måste fixa med min nya lya.. och sen är det ju plugget såklart...hm.. eeh jag kan ju lika gärna meddela att du kommer inte se mig förns den 28.. då ska jag festa!!!

    2007-09-13 | 13:57:11
  • Emmet säger:

    E i örkan.

    2007-09-13 | 17:41:56

Kommentera inlägget här: